П`ятниця
26.04.2024
10:32
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Славутська гімназія №5
Головна Реєстрація Вхід
Педагогічна рада »




Меню сайту

Наше опитування
Селфі з вчителем....
Всього відповідей: 61

Ми змінили своє оточення так радикально, що тепер повинні змінювати себе, щоб жити в цьому новому оточенні.

                                                                          Норберт Вінер, американський

                                                                          вчений, математик і філософ.

        02 листопада 2017 р. в НВК «Загальноосвітня школа І- ІІІ ступенів, гімназія» № 5 було проведено педагогічну раду за темою: «Забезпечення мобільності вчителя й учня шляхом формування навчальних компетенцій».

Метою засідання було  сприяти усвідомленню педпрацівниками необхідності самовдосконалення і прагнення до особистісного і професійного зростання як умови життєвого благополуччя; допомогти вчителям усвідомити наявність проблемних зон в професійній сфері, формувати навички групового співробітництва.

Заступник директора  з навчально-виховної роботи Василець Оксана Сергіївна  розкрила актуальність даної теми. До уваги присутніх було представлено презентацію з даного питання

На педагогічній раді були висвітлили результати  досліджень професійного рівня вчителів, рівня обізнаності та думки учнів 9-11 класів (в дослідженні приймали участь 30 педагогів та 49 учнів), порівняльний аналіз результатів ЗНО 2017 року з річним оцінюванням, моніторинг результатів освітніх досягнень з 3-х предметів спостережень (українська мова, математика, історія України). Було визначено спрямування  діяльності мобільного учителя та мобільного учня.

До обговорення даного питання долучилися: вчитель початкових класів Мартинюк Г. М., яка зупинилась на питанні про формування та розвиток життєво необхідних для самореалізації компетенцій учнів початкових класів; Гайдук О. І., вчитель англійської мови, висвітлила питання про розвиток комунікативних компетенцій на уроках англійської мови; Якимчук Г. А., вчитель біології, розповіла як формувати компетентнісного учня впроваджуючи інноваційні технології на уроках біології; Корешняк І. С., вчитель економіки, розкрила систему роботи  по формуванню загальноекономічних компетентностей; Язловецька Л. М., вчитель математики, поділилася власним досвідом розвиття пізнавальних та креативних компетентностей учнів засобами проблемно-пошукової роботи. З кожного питання було прийтято відповідне рішення.

 



Педагогічна рада

Презентація до педагогічної ради

Розвиток особистості учня через призму формування життєвих компетентностей

Розвиток особистості учня через призму формування життєвих компетентностей на уроках біології

Інформаційні технології як засіб індивідуалізації та диференціації навчання, підвищення пізнавального інтересу до вивчення предмету

Додаток 1. Електронний посібник

Додаток 2. Поема "Катерина"

Роль проблемно-ситуативних завдань та ділових ігор в реалізації оновленого змісту економічної освіти особистості

Роль проблемно - ситуативних завдань та ділових ігор в реалізації оновленого змісту економічної освіти особистості

 

 

Вхід на сайт

Годинник

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Ми у Facebook